poniedziałek, 17 marca 2014

Sen - Wycieczka na Pragę

We śnie jechałam pociągiem na wycieczkę klasową (z klasą licealną) do Warszawy skąd mieliśmy jechać/lecieć dalej chyba na Maltę. W pociągu zaczęłam gadać z innym pasażerem i gdy ten w pewnym momencie stwierdził, że wysiada bez zastanowienia wysiadłam razem z nim mimo, że pociąg był dopiero na stacji Warszawa-Praga.

Wysiadłam i pociąg odjechał. Dopiero wtedy do mnie dotarło co zrobiłam - oddzieliłam się od wycieczki i wylądowałam sama w zupełnie obcym mieście, w środku nocy (było ciemno), w towarzystwie dopiero co poznanego faceta. Zaczęłam lekko panikować ale stwierdziłam, że muszę zachować fason. Postanowiłam że odprowadzę chłopaka i wrócę na stację by pojechać na główny dworzec następnym pociągiem. Musiało ich jeździć pełno, nawet w czasie gdy się zastanawiałam co robić przejechał następny więc uznałam, że pewnie co 10 minut jakiś jeździ. A bilet miałam.

Wkrótce jednak zaczęłam się znowu martwić. Nawet jeżeli dotrę na dworzec to jak odnajdę resztę wycieczki? I czy nie spóźnię się? Przecież nie będą na mnie czekać.Podzieliłam się wątpliwościami z towarzyszem a ten... stwierdził, że żaden problem: podrzuci mnie na Maltę. :D

Dalej sen jest dość chaotyczny. Niby wciąż byłam daleko od reszty wycieczki ale oczami wyobraźni zobaczyłam jak mnie szukają a następnie... przeniosłam się razem z facetem w miejsce gdzie byli (jakiś rodzaj teleportacji) i oświadczyłam, że na Maltę jadę z nim. A on potwierdził.


Myślę, że sen miał związek z faktem, że wczoraj dowiedziałam się o tym, że w maju/czerwcu czeka mnie egzamin w miejscu którego nie znam i gdzie nie wiem jak dojechać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz